Direct naar de Tool >
De eeuwige zoektocht van Google naar betere zoekresultaten uit zich niet alleen in het veranderen van het ranking algoritmes, ook de manier waarop resultaten worden weergeven veranderen.
In 2016 veranderde Google de weergave van de titel en de omschrijving in de SERP (zoekresultaten pagina). Het aantal karakters zijn nu geen absolute maatstaf meer voor de perfecte weergave. In plaats daarvan heeft een resultaat nu een maximale (pixel)breedte. Elk teken heeft een andere breedte (een W is breder dan een I), daarom is het nu een grotere uitdaging om het maximale uit een zoekresultaat te halen.
Om een optimale CTR uit Google na te streven hebben we een tool ontwikkeld waarmee u vooraf makkelijk kunt zien hoe uw zoekresultaat er uit komt te zien.
Vul hieronder uw titel, URL en omschrijving in en bekijk hoe deze in de SERP eruit ziet.
Optioneel kan het 'voorbeeld zoekopdracht' worden aangepast, zodat overeenkomstige termen in het zoekresultaat dik gedrukt worden.

